Bismillah


Aku tertanya
Apa ini semua telah tertulis
Aku kemari untuk perkerjaan yang lain
Alhamdulillah
Everything going fine here
Tapi,
Persoalan tentang perkenalan aku dan kamu
Apa ini suratan?
Atau kebetulan?
Aku tidak pasti
Dan yang pasti ini semua telah tertulis
Bismillah.
M.F,
 itu singkatan nama kamu
Kamu, hampir 2 purnama
Mengenali kamu
Kamu, lain dari yang lain
Dan untuk pertama kali, umi babaku
mengetahui tentangnya.
Alhamdulillah, penerimaan yang positif.
Aku berdoa padaNYA
Jika benar kamu
Dekatkan hati aku juga kamu
Jika aku kata, harapan aku itu tinggi menggunung
Dan mengharapkan kamu
Aku rasa aku tidak bisa
Kerana, aku belum pasti
Akan datang, apa yang berlaku
Namun, untuk masa ini
Terima Kasih, kamu membuat aku tersenyum
Dan kamu sudi menerima aku seadanya aku, itu sudah cukup
Aku cuma pinta pada yang Maha Kuasa
Tentang bagaimana selepas ini
Dan akan datang
Aku, tidak putus berdoa
"Ya ALLAH, aku mohon. ENGKAU kuatkan aku atas apa yang bakal
terjadi sekarang dan juga pada masa hadapan aku kerana aku pasti
itu semua HIKMAH. Dan, Ya ALLAH, Kau tabahkan hati aku
dalam menerima segala apa jua ujian dariMU"
Amin Ya Rabbi.

Mina


Alhamdulillah,Terima Kasih Semua

No comments:

Post a Comment

copyright2014.minashukri