Daripada Saya, Bacalah.


Dup Dap Dup Dap *pegang dada*
*huh* hembus nafas. ehem ehem (betulkan suara). Bismillahirrahmanirrahim. Mula bicara. 
' Assalamualaikum awak! Awak. Ya, awak lah . Bakal suami saya tu. ' Hurm... *angkat kening sebelah*

' Ni , saya nak cakap sikit ni. Hurm... saya nak cakap yang saya ni tak minta tau hantaran mahal mahal.
Saya cuma minta mahar je. Saya pun kalau boleh tak nak dulang dulang hantaran ni. Saya nak Al-Quran dengan telekung sahaja. Boleh? ' Senyum besar!

' Haaaaaa... Satu lagi. Saya pun tak nak buat majlis kahwin besar besar. Cukuplah sekadar jemput keluarga,
kenalan rapat dan jiran jiran. Boleh? Saya bukan apa. Saya tak nak membazir. Saya nak Barakah sahaja '
Senyum senyum malu.

' Hurmmm, sorry if nampak macam saya gatal. Saya cuma nak bagitahu ' :(

' Kejappppppppppp... Chopppp.. Ada lagi satu. Nah!  Lagu untuk awak. Nanti dengar tau. Hehe ' 

Albi Nadak - Seruan Hatiku '

' Dah tu je. Kbai ' Menyorok. 
Daripada,
Bakal isteri awak :D
( p/s : saya belum berpunya. cuma post ini untuk awak. Ya awak. 
Yang mungkin bakal suami saya. Saya pun tak kenal awak dan 
di mana awak sekarang ini. Terima kasih sebab sudi baca )






Alhamdulillah,Terima Kasih Semua

No comments:

Post a Comment

copyright2014.minashukri